maandag 14 september 2015

Soy Wax Melts

Hoi Hoi!

Kennen jullie 'hotties'?
Dat zijn soort smelt tabletjes die je op een houder legt en onderin brand er dan een kaarsje. In die Hotties zit een geur verwerkt. Zodra het tabletje smelt door de hitte, komt er een geur vrij en word verspreid over de ruimte waar het houdertje staat.
Of terwijl: geurbonbons.

Dit is een voorbeeld van een houdertje.
Zoals jullie misschien weten werk ik bij de Etos. Een collega van mij maakt zelf 'hotties'.
Dit doet ze door soja was te smelten. En dan gaat er een kleurstof en geurolie doorheen.
De soja was is biologisch, ecologisch en geeft geen walm wanneer het verhit word. Het is ook nog eens afwasbaar en uitwasbaar!!

Mijn collega maakte deze geurbonbons als eerste voor haar zelf. Ze wilde het graag uitproberen om het zelf te maken. Doordat ze dat ging vertellen aan familie en vrienden, wilden haar familie en vrienden dat graag ook! Het ging zelfs zo goed dat meer mensen haar 'geurbonbons' wilden en gingen er voor betalen!
Nu heeft mijn collega een Facebookpagina aangemaakt : Soy wax melts.
De geur gaat ongeveer 10 tot 12 uur mee!

Mocht je ook een houdertje thuis hebben?
Op haar Facebook pagina kan je deze geurbonbons bestellen!
Ze kosten €0,60 per stuk en 10 voor €5 euro!

De geuren waaruit je kan kiezen staan ook op haar Facebookpagina maar ik zet ze nog even op een rijtje voor je:
* Angel
* Zwitsal
* Chanel no 5
* Davidoff cool water
* Dove
* Jean Paul cartier le male
* Lady Million
* Nivea
* Noa
* Gucci rush 2
* Alien
*Silan
* Sweet pie
* Pearl

Psst, zie je er een lekker geurtje tussen staan? Je hoeft niet perse een houdertje te hebben. Je kan ze ook in je kledingkast hangen!!
 Ik heb de geurbonbons al mogen testen.
En het ruikt echt al een paar dagen super lekker in huis!

Neem een kijkje op haar Facebookpagina en geef een duimpje omhoog!

Liefsss


2 opmerkingen: