maandag 19 oktober 2015

Herôme

Ik heb iets thuis gestuurd gekregen van Herôme!
Ik kreeg een Herôme store manual en een product toegestuurd.
De store manual is eigenlijk een boekje waar alle producten van Herôme in staan.
Ik heb heel het boekje gelezen en ben een heel wat wijzer geworden over Herôme en de producten!

Wist je dat, sinds 1982 Herôme toonaangevend is op het gebied van hand- en nagelverzorging. De eigenaresse van Herôme vond tijdens haar vakantie een oplossing voor zachte en splijtende nagels! 
  
Ik kreeg de wonderpen thuisgestuurd! Ik wist totaal niet wat ik er van moest verwachten en ging eens kijken wat ik er van kon verwachten.
Dit product is voor je nagelriemen! Het heet eigenlijk: 'Cuticle Night Repair'. Het is eigenlijk een soort pen. Er zit een kwastje in. Aan de onderkant van de pen kan je aan het uiteinde draaien. Hiermee zorg je dat het kwastje gevuld word met het vloeistof.
Het is aan te raden het vloeistof voordat je naar bed gaat aan te brengen op je nagelriemen. Gebruik het 7 avonden achter elkaar en je hebt fantastische nagelriemen. Voordat ik begon aan deze 'kuur' had ik echt droge nagelriemen. En ze waren ook best wel stroef. Ook zat er hier en daar een klein scheurtje.
Het vloeistof is heel dun. Het bevat Moringa olie. Deze olie zorgt voor een diepe hydratatie en heeft ook nog eens een ontstekingsremmende werking! Ideaal dus voor de nagelbijters onder ons. Want door het nagelbijten is de kans op een ontsteking bij je nagelriemen groter dan dat je niet nagels bijt.
Het vloeistof werkt kalmerend, verzorgend en herstellend. Ook dragen de stamcellen bij aan de vernieuwing en herstel van de beschadigde huid. Ook dit merkte ik meteen!


De verpakking is lichtdicht verpakt zodat de inhoud de werking van het vloeistof optimaal blijft. En het is nog een duurzaam omdat een klein druppeltje al voldoende is.
Ik merkte al naar 2 dagen verschil! Ook voelde mijn nagelriemen erg zacht aan. Mijn nagelriemen gingen met gemak naar achteren toen ik ze met een bokkenpootje aanduwden.

In het store manual stonden niet alleen de producten en het ontstaan van Herôme, maar ook hoe belangrijk het is om verzorgde handen en nagels te hebben!

Wist je dat, Monique Smit hét gezicht is van Herôme!

Kortom, ik ben écht heel tevreden over dit product! Nu al helemaal met deze koude dagen, je krijgt droge/schrale handen en dus ook je nagelriemen worden droog!
Dit is het product wat daar tegen helpt! De verkoopprijs is €10.15 en zeker de moeite waard!
Een échte aanrader!

Liefsss

6 opmerkingen: